miercuri, 3 octombrie 2007

O prima ineptie...de ce isi fac oamenii blog?

E prima data cand scriu pe blogul asta. Am mai avut o incercare, dar a fost nereusita. Si tot gandindu-ma despre ce sa scriu mi-am pus intrebarea fireasca: "Ba, da' eu de ce mi-am facut blog?". Chiar...de ce? (pentru baietii din trupa intrebarea asta are o rezonanta mult mai amuzanta dupa concertul de la Baia Mare, dar asta intr-un subiect viitor).
Poate ca sunt pervers si simt o dorinta ascunsa de a ma dezbraca de inhibitii in fata celorlalti oameni. Vreau sa imi vada cele mai ascunse cotloane ale gandirii mele, astfel sa ma cunoasca si sa provoc reactii. Da, numai ca nu sunt cu nimic mai pervers decat voi! Voi sunteti niste voyeuri! Sunt un exhibitionist: eu ma dezbrac de idei in fata voastra, iar daca gestul meu va provoaca o reactie atunci ating pragul fericirii supreme. Deci, postati fratilor comentarii!
Sau poate ca, intr-o lume din ce in ce mai laica, imi place sa ma spovedesc unor persoane virtuale. De acum nu mai trebuie sa merg la biserica. Spun ce am pe suflet aici, iar cei care citesc isi dau cu parerea: ai facut bine sau nu ai facut bine. Daca nu ai procedat corect "ar trebui sa iti rascumperi greseala astfel"...Avem judecata si canoane. Iata, deci, primul pas spre spovedania prin internet.
Pe de alta parte e vorba de libertate de exprimare. Eu scriu despre anumiti oameni , iar ei nu au nici un drept sa riposteze (decat in scris, prin dreptul la replica). Ce fac eu este o manifestare artistica, deci nu pot fi judecat pentru ceea ce scriu. Este o inventie, este un subiect imaginar postat intr-o lume virtuala, dar in care, sincer sa fiu, totul este cat se poate de real. "De ce te enervezi? Am luat si eu exemplul tau, dar nu a fost decat o sursa de inspiratie; tu esti doar personajul, iar restul a fost bagat de la mine". Traim intr-o lume libera, iar ce alta lume este mai permisiva decat internetul? Nu iti convine, nu citi! Este spatiul meu privat, asta gandesc eu! Ma judeci pentru ce gandesc? Atunci du-te-n p**** ma-tii!
Poate ca vreau sa fiu mai destept decat altii... Am pareri, automat gandesc. Daca rationez, inseamna ca sunt din punct de vedere intelectual peste 80% din oamenii care populeaza plaiurile mioritice. Gandesc, deci exist! Scriu, oamenii citesc, deci sunt destept! Asta e rationamentul filosofului practicant, Gigi Becali. Acesta va face subiectul unei alte ineptii postate in viitorul apropiat de mine pe blogul personal...Cum suna..."blogul personal". Am intrat in rand cu lumea. Acum am blog. Ma simt de parca in sfarsit am aflat si eu ce inseamna sa porti blue jeansi rupti si sa fii rebel. In sfarsit, sunt pregatit sa ma integrez in societate!
...Sau poate ca imi doresc doar sa am cat mai multi vizitatori si sa fac bani din publicitatea postata pe blogul meu.
Ca o concluzie, habar n-am de ce mi-am facut blog! Dar..imi place! Sanatate!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bine hai ca iti si comentez...Vad ca esti un bun filosof asa ca raspunde-mi si mie la intrebarea aia ;))...pai cu randurile astea ne-ai cam amagit tu...si nu prea ne-ai spus nimik despre tine.Hai ca o sa spun eu cate ceva...sper sa fie bine.
Mihai este bassistul trupei 15 grade, o super trupa cu niste piese create asa special pt noi fetele adolescente, piese pe care sa suspinam noi cand suntem indragostite.Canta live super bine,e un foarte bun santajist, are un caine superb Mao de la care astept un pui,ii place sa stea degeaba, nu ii place inghetata(chiar nu pot sa cred), e inteligent si un f f bun prieten...si lista poate continua...aaaa si o sa vina la ziua mea.PUNCT..Numai bine sanatate!:*

Manuella spunea...

bravo mah! e foarte ok pentru un prin post :)! spor la cât mai multe postări! :D

Tom spunea...

pt ca a avea blog e f black metal, which is so cool

cautati cu incredere

Custom Search