luni, 28 aprilie 2008

blonda din bamboo

in pauza dintre miel si pasca mi-am dat seama ca nu am mai scris de ceva vreme pe blog. si m-am intors sa va zic ca blondele cu tatzele cat ugerul de vaca si cu fitze de bamboo nu ma mai enerveaza. ma amuza! pentru ca le enervez eu si li se umfla o vena in cap cand ma vad. acum o saptamana i-am pus o intrebare fireasca uneia dintre ele: " printre atatea lucruri importante din viata voastra, respectiv solar, sala, intretinere, masaj, cluburi, milano, shopping, cand mai aveti timp si de scoala?" s-a enervat. nu stiu daca intrebarea a fost de vina sau faptul ca la fiecare duma data de ea pe mine ma bufnea rasul si chicoteam cu ceilalti de la masa. casa de piatra! nu v-am zis ca se marita? da..are deja 21 de ani si in lumea in care se invarte nu e bine sa astepti foarte mult. baietii de bani gata nu se mai uita la tine daca esti trecuta, ofilita, ridata ...... exagerez, nu? gata. ajunge. pa

2 comentarii:

Elle spunea...

:)) Nu degeaba ti-am zis eu Michiduta! :P

corina spunea...

si cand t gandesti k vr sa ma fac din nou blonda!noroc k nu am tzatze,k nu am ganduri d maritis si nici nu frecventez locuri d fitze!lucky me!

cautati cu incredere

Custom Search