miercuri, 9 aprilie 2008

de ce sa nu bem?

am fost azi la o dezbatere pe tema: "alcoolul nu te face mare". venisera niste pusti de liceu care facusera filmulete in care blamau alcoolul baut la varste fragede. personajele lor ajungeau sa fie dependente, furau de prin casa ca sa isi cumpere vodca si ajungeau inevitabil la spital in coma alcoolica. ce prostie! hai sa fim seriosi. aproape toti am baut in liceu, iar eu nu stiu ca vreunul din prietenii mei cu care ma imbatam frecvent sa fie la puscarie, in spital sau mort. beti cu masura!

2 comentarii:

Elle spunea...

Si ai fost singurul care a recunoscut ca bea. Pacat ca aia te priveau ca pe un alcolist dupa marturisire. Oricum, i-ai facut.

corina spunea...

...am zis sa bem bem bem,pt k bem bem bem!alcoolul dauneaza dar e bun!cu sau fara masura!a 2-a zi e mai crunta dar trece...pana data viitoare!:-)))

cautati cu incredere

Custom Search