luni, 21 aprilie 2008

deadline-ul deadline-ului

facultatea de jurnalism si stiintele comunicarii ar trebui sa isi educe studentii in spiritul deadline-ului respectat. ca asa e in industrie...(leo burnett tocmai a pierdut contul orage pentru ca nu si-a respectat termenul limita pentru executii). dar nu! la noi se poate aduce lucrarea oricand. chiar weekend'ul asta eu si ai ai mei colegi am stat si ne-am pierdut sambata si duminica atat de frumoase ca sa facem proiecte. daaa. si nici nu am avut timp sa imi invat pentru multimedia (o prostie sinistra de curs la care se pare ca voi avea a doua restanta din timpul facultatii). asa...si cum spuneam...am stat sa imi fac campanie si eseu ca sa aflu azi ca prigoana mai are de asteptat vreo 2 saptamani si identitatea romaneasca putea fi tratata pana joi, inclusiv. am luat teapa. in alta ordine de idei...nimic. pa

Niciun comentariu:

cautati cu incredere

Custom Search