luni, 14 aprilie 2008

o zi ca oricare alta

azi a fost o zi stearsa..ca multe altele din viata mea neinteresanta. am dormit prea putin pentru gustul meu, am stat degeaba toata ziua si am fost la repetitii. acolo parca s-a mai animat atmosfera. ne pregatim de concertul de pe 16 care o sa deschida seria cantarilor de fiecare miercuri din deko. prima reprezentatie: cover-uri + cateva piese de-ale noastre. intrarea: 100 de mii. subtire daca tinem cont ca sunt doua trupe care fac un spectacol de vreo 2 ore. oricum e o o cazie reusita sa bei 2, 3 beri dupa o zi de munca. nici nu dureaza mult. incepe la 9. asa ca ...va asteptam! ce invitatie stereotipala. printre cover-uri: proud mary, alice, i feel good... p.s.: cine vrea poate sa imi dea o bere dupa concert. nu refuz. sanatate!

Un comentariu:

corina spunea...

n-am sa ma leg d ziua ta banala pt k si eu am parte d asa ceva daily,ci d vorba ta ''sanatate''.toata lumea are o vorba,care ii e caracteristik,m badea:traim in rom si asta ne ocupa tot timpul,m morar(nasu')sa fiti iubiti etc dar tu cu sanatate...esti ''unic'' si nu in sensul bun al cuvantului!

cautati cu incredere

Custom Search