luni, 28 aprilie 2008

posta romana, dovada vie ca suntem o tara de incompetenti

de cand nu ati mai fost la posta sa ridicati o recomandata? eu nu mai mersesem demult in cladirea aia de pe teiul doamnei, ascunsa intre blocuri, aceeasi de cand ma stiu -din toata punctele de vedere: aceeasi birocratie, aceeasi coada de 20 de metri, aceleasi "ghisheiste" cu parul vesnic infipt in fund, aceleasi registre vechi pe care ai face bine sa le rasfoiesti de unul singur ca sa iti gasesti numele trecut acolo si sa poti ridica ce ti se cuvine de drept. incercam sa fim europeni, dar mentalitatea ne strica. si sta tradusa in cuvintele ghisheistei: " nu vedeti ca scrie? va dau ochelarii mei sa va uitati mai bine?" halal tara!

Un comentariu:

corina spunea...

eu merg sa imi platesc zappul la posta pt k mi-e lene sa ma duc la reprezentanta din stefan cel mare!e haos mereu!ma aflu acolo la momentul nepotrivit...MEREU...a venit pensia batranilor!si sa t tii atunci!branci,coate,calcat p picioare si faze d genul...maik pot sa ma asez in fata k mata esti tanara!si vb lu' m badea:traim in romania...

cautati cu incredere

Custom Search