miercuri, 30 aprilie 2008

sarbatorile nu mai sunt la fel...

am crescut. mi-am dat seama de asta cand sarbatorile si-au pierdut farmecul specific copilariei. pastele, craciunul nu mai sunt cum erau. nu le astept cu sufletul la gura, trec ca si cum nu ar fi fost. parca totul se reduce la multe mese cu rudele si prietenii. poate si un bairam pe la cineva pe-acasa. asta e tot. avem vacanta, stam mai mai mult acasa, incepem sa bem dimineata la prima ora si terminam a doua zi dimineata. dupa trei zile reintram in normal. cateodata ma intreb daca eu sunt singurul care simte asta sau pentru toti e la fel? poate ar trebui sa incep sa tin post ca sa pot privi sarbatoarea ca pe o eliberare, sa o astept cu infrigurare si cu gandul la fripturile si prajiturile care vor umple masa. pana una, alta pentru mine sarbatorile si-au pierdut misterul, aura speciala care le inconjura atunci cand eram mic. am mai zis asta, nu? ...

6 comentarii:

corina spunea...

am reusit!in sf!greu tare,greu!sunt d acord cu tine,iti impartasesc parerea!farmecul sarbatorilor s-a pierdut!poate k ne-am schimbat noi sau poate lumea se indreapta intr-o directie gresita si f grabita!uitam c este esential si frumos!uitam sa ne bucuram asa cum trebuie d cei dragi,d prieteni si dc nu si d noi insine!postul nu mai e post pt k el nici nu mai exista(nici in randul batranilor),despre slujba d inviere mi-e greu sa si vorbesc,e ridicol sa mergi cu gask si sa razi sau sa faci misto,e absurd k acolo sa aiba loc intalnirea pt plekrea in club,e aiurea sa iei lumina k mai apoi sa o duci unde in club?!in fine!nimic nu mai e la fel k atunci knd eram mici aici nu mai exista nici un dubiu!

Mikey_15 Grade spunea...

chiar...am uitat ca slijba de inviere a devenit un preambul pentru petrecerea din club...ce tampenie!

Tom spunea...

totul este trist

Oana Lorena spunea...

de ce sa nu mai fie postul, post? sarbatorile le traim daca avem putin timp de .. liniste, putin timp sa meditam. important e sa vedem latura spirituala a Invierii spre exemplu, caci pana la urma e principalul motiv de sarbatoare. iesirile in club sau chiar si la un suc in noaptea sfanta nici nu merita pomenite, sunt absurditati ale noastre, ale tinerilor, si ale societatii pe care o dezvoltam. asa cred eu...

Oana Lorena spunea...

va doresc numai bine, si sarbatori cat mai luminate!

rux spunea...

e normal sa se schimbe spiritul de sarbatori. nu are cum sa fie acelasi pe care il simteai acum ani de zile. am crescut, am invatat ca viata nu e chiar asa cum o vedeam atunci. totusi eu inca cred ca putem face ceva asemanator. Iar atunci cand vom avea familiile noastre vom face ca ai nostrii copii sa se simta cum am fcaut`o noi odata..

cautati cu incredere

Custom Search