joi, 10 aprilie 2008

septimiu...muzichie de bar

Ma pregatesc sa plec...septimiu incepe cantarea la 9. asimo este numele care i-a stat pe buze in fiecare zi de minim 10 ori. am fost la cateva repetitii. el si sile chiar fac echipa buna. nu e ca si cum ar fi o trupa completa, dar suna bine. haideti si voi la cantare. nu stiu exact zilele in care vor canta, dar vor fi doua pe saptamana. si mancarea e buna. berea accesibila. decorul un pic cam comunist, dar atmosfera face toti banii. v-am zis ca septimiu canta foarte bine?
p.s.: postul asta putea fi comprimat intr-o lozinca: hai la bere si la mici, sile si septimiu rulz!! aaa....ce? nu rimeaza? rulz...adica sunt true...(am citit si eu o zi din viata unui emo-kid...la mine toate ajung cu intarziere...) sanatate!

4 comentarii:

Tom spunea...

incet si sigur, vorba aia. nu te nelinisti

Rrarresh spunea...

Era si cazul unui blog de vedeta.:)

Mikey_15 Grade spunea...

:)) cand o sa fiu eu vedeta, andreea antonescu o sa castige premiul pentru cea mai buna voce feminina a ultimului deceniu; premiul ii va fi oferit de un juriu format din cei mai mari compozitori din lume. presedintele juriului o sa fie elvis presley, care intre timp va iesi din ascunzatoarea in care si-a petrecut ultimii 31 de ani :)

Tom spunea...

nu face commenturi atat de lungi. nu ti le citeste nimeni :)

cautati cu incredere

Custom Search