luni, 11 august 2008

despre nimic

a trecut ceva vreme de cand nu am mai scris nimic. a fost o vara plina... o licenta ratata din cauza unui clip care nu a iesit, concerte la costinesti si multe betii. ce sa-i faci? viata de artist. acum e tarziu...nu am inspiratie si nu scriu despre nimic. desi as avea atat de multe de spus. oricum, am tras o concluzie dupa vara asta...viata merita traita cu zambetul pe buze. am intalnit oameni care m-au facut sa zambesc gandindu-ma la tampeniile pe care le-am facut in ultima perioada. pana la urma nu vrem nici sa chelim de tineri, nici sa facem ulcer. asa ca, zambiti! maine va fi mai rau!

2 comentarii:

Tom spunea...

mai ales daca ai si prieteni ca mine

Stef spunea...

cat "optimism" pe ultimul rand... compenseaza cu " pesimismul" din partea cu "viata merita traite cu zambetul pe buze" :)

cautati cu incredere

Custom Search