joi, 25 septembrie 2008

multumesc miloasei si iertatoarei politii romane!

fac casting! il caut pe cel mai talentat tanar scriitor! vreau sa publice o carte despre norocul meu proverbial. hai sa va zic ce mi s-a intamplat. intre pache protopopescu si foisorul de foc face legatura o straduta pe care nu au voie sa circule alte autovehicule decat troleibuzele sau masinile riveranilor. ca orice bucurestean care se respecta, evident ca si eu fac abstractie de multe ori de semnul care indica accesul interzis. numai ca acum doua zile, in capatul strazii, ma astepta deloc zambitor un politist. cu elan muncitoresc m-a tras pe dreapta si mi-a cerut actele. eu, ce sa fac? cum mie nu imi sta in fire sa indrug verzi si uscate daca ma simt cu musca pe caciula si nici nu am tupeul smecherului de capitala care baga 500 de mii in talon, i le-am dat. au trecut cateva minute pana mi-am facut curaj sa ies din masina si sa ma duc la el sa ii explic. ce naiba? doar locuiesc in zona! "daca ii spun ca imi parchez masina pe strada sau ca am dat o fuga rapida pana la banca si nu am avut unde sa las masina as putea sa ma scot", ma gandeam eu convins ca imi voi reinnoi abonamentul ratb pe o luna. cand sa-i bat in geam, politistul a deschis portiera, mi-a dat toate actele, iar cuvintele lui mi-au gadilat auzul cum doar un stradivarius putea sa o faca: "poftiti actele! sunteti liber!" normal ca l-am pus sa repete! nu, nu auzisem gresit! si, am plecat!

p.s.: odata am trecut pe rosu cu politia in intersectie. noroc ca se uita agentul in alta parte. alta data am depasit coloana. evident, masina cu girofar la semafor; iarasi, nimic! le multumesc frumos!

3 comentarii:

Tom spunea...

eu nu ma mai urc la tine in masina, clar

Anca spunea...

Ce noroc pe capul tau! Eu am facut accident cu un politist beat. A bagat in marsalier fara sa se asigure si...am avut ghinionul sa fiu in spatele lui. Ghici cine a fost de vina? Eu, normal. Asta e politia romana...

Killy spunea...

la puscarie cu tine, infractorule!

cautati cu incredere

Custom Search