marți, 2 septembrie 2008

tensiuni politice la nivel inalt

imi plac rusoaicele. cui nu-i plac? nu imi plac, insa, rusii ca natie. ingamfati, incapatanati, agresivi, betivi. exista totusi pe lume o civilizatie mai nesuferita: americanii! baietii aia de treaba, plini de umor, prosti facuti gramada care prin curajul lor salveaza planeta in toate filmele hollywoodiene. in realitate sunt mai ingamfati decat rusii si le place sa-si bage nasul oriunde nu le fierbe oala (vezi mai recent kosovo, afganistan, irak). de fiecare data cand rangerul adulmeca niste petrol sau niste verzisori calca in picioare o lume intreaga. si de fiecare data cand s-a intamplat asta, rusii, din orgoliu si dintr-o rivalitate istorica le spuneau sa se potoleasca. ce faceau americanii? nimic! continuau in nesimtire ce incepusera deja. dar, cum roata se invarte, rusii s-au vazut in pozitia americanilor si au invadat georgia. nu stiu cine a fost de vina, nu stiu care este exact situatia de acolo pentru ca traim in secolul dezinformarii. mai interesant este cum americanii s-au aratat extrem de afectati de actiunea rusiei si i-au cerut sa inceteze imediat ostilitatile. iar urmasii lui rasputin le-au aratat cotul cerandu-le un masaj care sa le calmeze durerea. bravo lor!

ce ma ingrijoreaza este pozitia romaniei, politica si geografica. dar nu ma sperii. pupincurismul specific romanilor ne va salva indiferent de situatie.

3 comentarii:

Anca spunea...

Chiar daca acest post este unul de natura politica...nu am sa comentez ce ai scris :) Ma pricep mult prea putin la politica sa-mi permit acest lucru. Ce vreau sa spun este ca v-am vazut toata vara la Galele Studentesti la Costinesti. Nu auzisem de 15 GRADE pana atunci dar am ramas surprinsa, in sensul bun, normal. Felicitari si bafta in continuare.

Ungureanu Mihai spunea...

HAHAHA....si pe mine ma cheama tot Ungureanu Mihai!!!Bafta cu blogu'!!!

cumparsomn spunea...

Mda ,si eu o sa fiu putin off-topic .Felicitari pentru concertele de pe plaja .Nu auzisem de voi ,insa mi-ati facut o impresie foarte buna si m-am si documentat acum mai mult .Sper sa scoateti albumul ala mai repede si cred ca "Rasta" (daca asa se numeste piesa) ar prinde foarte bine .E preferata mea ,si nu numai .

Apropo ,'neata!

cautati cu incredere

Custom Search