vineri, 24 octombrie 2008

de la mine pentru toti cei care au uitat sa vorbeasca romaneste: you suck!

observ noi tendinte in limbajul romanilor. iata cum arata o zi din viata unui tanar contemporan lui patapievici (nu stiu ce mi-a venit cu asta):
"m-am trezit obosit. am fost aseara la un party cool unde am stat chill cu un whiskian in mana dreapta si cu un bonk in stanga. oamenii au fost friendly si funny, iar dj-ul a playat toata noaptea numai minimal. acum tre sa plec la work. pe splai o sa ii dau putin nos ca sa ma trezesc. partea proasta e ca la munca o sa ma intalnesc iar cu aceiasi colegi laim. ca sa treaca mai repede timpul o sa ma mess-uiesc cu fetele de pe hi5, iar la pranz merg pana la Mc-ul (a se citi mecul) din colt sa mananc niste junk food. chiar! cred ca m-a mail-uit ala de ieri. sa vad ce feed-back imi da pentru ideea de print pe care i-am gandit-o in brainstorming. sper sa mearga ok netu', chiar daca am un comp naspa. dupa meeting-ul de la 5 plec. yeeeeeeey! ma intalnesc cu radu sa imi arate ce iPhone (aifon) si-a luat. si, daca nu o sa fiu prea obosit, poate o pun de un clubbin'. oricum, nu ajung nici astazi devreme home. gen."

revenim la titlu: "dude, you suck!"

Un comentariu:

rux spunea...

nu sunt chiar noi. ma mir ca in Bucuresti nu te`ai izbit mai des de ele,GEN. si, ai sa razi, dar majoritatea din jur au inceput sa vorbeasca asa. oricum mai conteaza limba romana acum? mda...
si nu uita de cei care vin din tari starine, si incep "como se dice aici la noi...", depinde si de locatie. vai de cei ce stau o luna 2 prin state cu burse, americani se fac :))
cu respect,
rux

cautati cu incredere

Custom Search