miercuri, 8 octombrie 2008

prostul pana nu-i fudul parca nu e prost destul

m-am prins si eu in plasa in care cad toti romanii. indiferent de varsta, sex, etnie, culoare, marimea penisului, respectiv a sanilor, toti isi dau cu parerea. nu conteaza ca n-au nici o treaba cu subiectul. ei baga mare, de parca le-ar fi rusine sa taca. "ce parere o sa isi faca vasile care se uita la mine de pe geam? o sa spuna la tot cartieru cat de prost sunt" se gandeste exemplarul romanesc pur-sange. dupa care trage aer in piept si face cele mai ciudate legaturi neuronale verbalizate in tampenii aka perle. (de ex. pentru simona sensual cabanosii sunt oamenii care traiesc in cabane). luni am facut si eu aceeasi greseala. bine...nu am scos o perla propriu-zis; hai, mai bine, sa va povestesc pe scurt ce mi s-a intamplat. am fost invitat la ...asa....la ce va ganditi?...nu ma, nu la bere... la o prezentare de moda :) si cum eram eu acolo, ghiocel neinitiat printre botezati si levintzi, i s-a pus pata unei blonde simpatice de la tvr sa imi ia un interviu. de ce tocmai mie? habar n-am. probabil ca fata mea trada acea naivitate si nevinovatie pe care o tradeaza privirea goala a unei blonde de bamboo. reactia mea cand a venit sa ma intrebe daca nu dau un interviu, fireasca: "sigur! cu cea mai mare placere". nu va zic cum se impleticea limba cand vorbeam de hainele pe care nici nu le vazusem, ca ajunsesem cu 10 minute mai devreme. vreme de cateva zeci de secunde am experimentat o combinatie intre senzatia de a intra in pamant de rusine, cea de prostie si cea de neputinta (de a iesi onorabil din situatia de c**** in care ma bagasem singur). cred ca nu mai are rost sa va descriu fata prezentatoarei, schimonosita de un zambet abia tinut in frau. diferenta dintre mine si altii: am constientizat greseala. m-am invatat minte si pe viitor o sa evit momentele astea. cel putin o sa incerc...:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai furat-o:)))...ahhh...ce ma oftic....am pierdut faza...dracu' te-a pus s te bagi intr-un interviu la o prezentare de moda:))

Ada|i3 spunea...

:)))) foarte tare

cautati cu incredere

Custom Search