vineri, 10 iulie 2009

Un pic de burtica...burgheza

Nu am mai scris de ceva vreme. Nici macar nu am mai intrat sa imi vizitez propriul blog. Daca nici eu nu am mai facut asta, iti dai seama ca nu cred ca au mai facut-o nici ceilalti trei oameni care "ma citeau".
Una peste alta, iata-ma, din nou, pe baricade: cu ceva licenta luata la bord, putina munca asezonata cu pauze din plin si cu mai putine cantari decat vara trecuta (pana acum numarul lor s-a ridicat la impresionanta cifra 0). Cam asta s-a intamplat memorabil de cand nu am mai scris nimic. Ah! Si am fost in Los Angeles. Promit sa fac un sir de povestiri despre asta. Buuun. Ce spuneam? Asa...
Cum oamenii care nu prea muncesc in criza au timp, asa o sa am si eu timp sa scriu cate ceva macar vreo doua saptamani de azi inainte. Marea mea problema, insa: nu am subiecte! Nu ma mai enerveaza nimic. Traiesc o perioada in care durerile de cot sunt frecvente. Singura mea preocupare este cum sa dau burta jos. Problema este ca in pauzele de gandire la planurile marete prin care voi reusi sa redevin suplu, mananc ceva si dorm putin. Deci...nici o sansa.
De fapt, hai ca m-am plictisit de scris pe ziua de azi. Revin maine cu ceva interesant, sper...

2 comentarii:

Maria. spunea...

cat se poate de adevarat ^:)^ :))

Tom spunea...

e mai bine sa ai o burta de bere decat una de invatat. e cam ce a zis si mahatma ghandi odata

cautati cu incredere

Custom Search