miercuri, 7 octombrie 2009

1. Primul pas: buchetul de flori si telefonul de multumire.




Tipul isi face curaj si, cum norocul ii surade, iar in doua zile este ziua ei, se gandeste ca cel mai sigur si frumos cadou pe care i-l poate oferi este un mare buchet de trandafiri. Il trimite prin cineva. Alaturi, evident, sta un biletel in care ii scrie cea mai tare replica identificata in urma brainstorming-ului la care au participat toti prietenii la ultima bere bauta impreuna. Cum totul tine de strategie, iar baietii sunt strategi innascuti (din cate stiu, dar nu pot sa bag mana in foc, Napoleon, Generalul Patton sau Charles de Gaulle nu erau posesori de clitoris), rezultatele nu intarzie sa apara. Fata suna inapoi! Ba, mai mult, se arata foarte surprinsa! Punct ochit, punct lovit!
Aceasta etapa corespunde perioadei de cercetare a consumatorului si de realizare a unui produs care sa raspunda nevoilor sale. Aici vorbim de originalitate si de eforturi de a iesi din anonimat, de a te distinge din multime.

Concluzie: Prima impresie conteaza! Ai venit cu ceva nou si surprinzator, i-ai captat atentia. Urmeaza (de asemenea, mai sus)...

Niciun comentariu:

cautati cu incredere

Custom Search