marți, 27 octombrie 2009

Pasul 3: Fidelizarea si convietuirea!

In ceea ce priveste relatia, asta e perioada cand baiatul are ceva de demonstrat. Cumpara flori ca sa ii arate fetei ca e atent.

Ii da sfaturi ca sa vada ca ii pasa. O scoate la teatru ca sa vada ca e sensibil si are pasiuni elitiste (intre noi fie vorba, asta e a patra oara cand merge la teatru: primele trei dati a fost cu clasa la "Capra cu trei iezi", stagiune la teatrul de papusi). Ii cunoaste parintii (face fata cu brio la prima strangere de mana cu tatal fetei, fost boxer), merg in prima vacanta (echivalenta cu un faliment temporar la intoarcere)...Urmeaza treburi mai importante: mutatul impreuna (echivalentul zgardei pusa de gat), achizitii facute la comun, pipi cu ea de fata...:))

Cam asta inseamna:

fidelizarea - iesiri dese in oras, vacante, mesaje de dragoste, masaj (de toate felurile :P), telefoane in miez de noapte, discutii interminabile pe banca in parc (in special pentru elevi si studenti; sau, dupa caz, pentru barbatii care vor sa accentueze laura lor romantica)...Ce sa mai...Toate gesturile, activitatile, cuvintele de inceput de relatie (partea frumoasa)

convietuirea - este interesanta, mai ales la inceput, are avantajele ei, dar si dezavantaje. Este, totusi, etapa fireasca dintr-o relatie serioasa (mai ales dupa o anumita varsta)

Trecem acum la produsul nostru care se zbate sa pastreze buna impresie pe care consumatorul si-a facut-o despre el dupa primul contact. Facem niste promotii, dam niste premii (daca se poate cat mai multe si mai usor de obtinut), facem niste sortimente noi (arome - in cazul alimentelor sau bauturilor), mai bagam un pahar in ambalaj, preturi mai mici la o cantitate cumparata mai mare, etc. Concomitent, brand'ul se zbate sa-si consolideze imaginea unica, lupta sa fie perceput ca avand o personalitate distincta pe piata. Pentru a obtine profit (adica pentru a fi fericita)firma producatoare il pupa pe domnul consumator in tot felul de parti. Doar... el este cel mai important!! Imaginea generala, dar deloc reala, este ca in relatie cotcodaceste cocoselul celui care face achizitia (cand sta in fata raftului, clientul se simte puternic pentru ca poate alege. Parca si vedem produsul cu lacrimi acidulate scurgandu-i-se pe sub dop in momentul in care tipul/tipa, intr-un gest de o duritate extrema, isi indreapta mana catre cutia de suc natural).

Concluzia este ca avem parte de o relatie de succes atata timp cat consumatorul are impresia ca se afla intr-un raport de tip sclavagist cu produsul, raport conform caruia el este stapanul. Intr-un fel are dreptate. Numai ca rolurile sunt tocmai inverse.

Acestea fiind spuse, relatia care pana de curand decurgea intr-un mod minunat pentru ambii parteneri incepe sa intampine diferite greutati. Ceva parca s-a schimbat. Dar, pentru asta, urmeaza o alta etapa...

cautati cu incredere

Custom Search