marți, 27 octombrie 2009

Pasul 4: Monotonia si deteriorarea relatiei

Mesajele de dragoste sunt tot mai putine. Noptile de sex nebun pot fi numarate pe degetele de la mana unui ciung.

Lucruri care nu atrageau atentia pana atunci devin probleme existentiale ("iar ai lasat capacul de la wc ridicat", "ti-ai luat sclava? tu nu stii sa strangi masa dupa ce ai mancat?", "Ti'ai intins fardurile peste tot...Ai o gramada! Nu stii ca e criza? Oamenii mor de foame in Africa. Mai fa si tu economie!" sunt doar cateva exemple).

Unul din parteneri simte raceala celuilalt si il intreaba zilnic pe acesta intocmai ca un ceas cu pendul care suna din ora in ora: "Auzi? Tu ma mai iubesti?".

Eh, in aceasta etapa intervine monotonia. Odata ce dracusorul plictiselii si-a bagat coada, isi face aparitia si concurenta. Parca ceilalti baieti sunt mai interesanti. Nu fac aceleasi glume expirate pe care le auzi de nu stiu cate ori la aceleasi petreceri cu aceiasi prieteni care fac acelasi lucru de fiecare data (adica se'mbata). Sunt mai ingrijiti. Au mai multe idei de petrecere a timpului liber (de cand nu ati mai iesit doar voi doi undeva?). Ce sa mai...Incepi sa simti iar fluturasi in stomac. Bine..la inceput sunt niste omizi care rod frunze gastrice, dar, usor usor, odata legatura stabilita (mesaje, telefoane, etc), se transforma in niste frumosi, mari si colorati fluturi. Asta este un punct critic in relatie.

Produsul si clientul ajung sa treaca, si ei, printr-o perioada asemanatoare. Pe piata isi fac aparitia tot felul de produse noi, care mai de care cu mai multe intrebuintari, mai fumos ambalate, mai ieftine, mai laudate, cu o pozitie pe scara sociala a rafturilor mai buna, etc. Si, parca, te-ai cam plictisit si tu sa folosesti acelasi detergent care se arata de multe ori depasit de petele care parca evolueaza odata cu progresul tehnologic. Solutia: incercarea produselor noi. Un fel de adulter publicitar.

In acest punct exista doua posibilitati. Ori relatia se deterioreaza pana cand nu mai exista nici o relatie. Cei doi se despart, de multe ori mai putin amiabil, unul sufera (produsul parasit), iar celalalt se indreapta spre zari mai albastre ale vietii sale...Ori FACEM REBRANDING! (Pasul 5)

Un comentariu:

Offshore spunea...

interesant :)

cautati cu incredere

Custom Search