luni, 12 octombrie 2009

De ce va luati de niste bieti cocalari?!

Totul a inceput cand eu eram prea mic ca sa pot sa ma apar. Tata se intorcea in fiecare seara beat de la fabrica si o batea pe mama fara nici un motiv. Nici mama nu era usa de biserica. Cu fiecare palma pe care si-o lua parca devenea tot mai agresiva in exprimare. Asta il enerva la culme pe tata. Si ii mai dadea una... De multe ori, cand nu era mama prin preajma, ma batea pe mine.

Pentru ca situatia de acasa era cum era, petreceam mai mult timp pe strazile din cartier. Acolo am invatat ce inseamna smecheria. Stateam pana tarziu in noapte cu baietii mai mari. Ei m-au invatat de fumez si tot ei mi-au aratat calea manelelor. Ca sa ma afirm mai faceam din cand in cand treburi pentru ei. Le cumparam Marlboro si bere, mai ridicam fusta unei gagici care trecea pe langa noi doar ca sa il provoc pe prietenul ei, iar ei sa il bata.

Cand am mai crescut m-au luat in grupul lor. Mergeam impreuna la petreceri, la gratare, la mall. Aveam bani din combinatiile pe care le faceam toata ziua cu telefoane furate de la fraieri. Ce distractie era...Mi-aduc aminte cand s-a insurat unul din ei. A facut cea mai mare petrecere din cartier. Au venit si Adrian, si Guta, si Copilul de Aur. In fata blocului se stransesera tot neamul si toti prietenii. Sa fi fost vreo 300 de oameni. Nici masinile nu mai circulau. Toti vecinii iesisera la geamuri. Cred ca erau invidiosi pe miile de euro care se aruncau de fata cu toata lumea...Da! Era frumos.

La scoala nu am prea mers. Ai mei niciodata nu mi-au spus ca este important sa inveti. Cred ca nu au fost la mai mult de doua sedinte cu parintii, si asta se intampla prin clasele primare. Si, in plus, de ce sa imi fi batut capul cu cartea din moment ce baietii smecheri din cartier aveau o gramada de bani fara sa mearga la scoala. Tot timpul auzeam in jurul meu ca mai importanta este scoala vietii decat formulele matematice. Ce? Gigi a rupt gura targului la scoala? Si uite ce bine a ajuns...

Acum pot sa spun ca si eu sunt smecher. Nu ca el, dar ma descurc. Mi-am luat din Germania un BMW ultimul tip cu cu un sistem audio de mor toti dusmanii. Cand dau jos geamurile duduie strada pe ritmurile lui Vijelie. Ma cam enerveaza fraierii astia care spun ca maneaua nu e muzica...Ca promoveaza stiluri de viata sub-urbane si ca incita la prostie. De fapt, manelele vorbesc despre viata, asa cum am cunoscut-o eu si toti prietenii mei. Va spun, majoritatea oamenilor din cartier asculta manele. Si, atunci, cine sunt ceilalti sa comenteze? Nu majoritatea decide? Niste invidiosi...asta sunt. Mi-am facut si o casa frumoasa...Tot in cartier ca aici imi place. Aici am prietenii, aici am trait. Daca am vreo problema fluier si in 30 de secunde se strang 50 de oameni cu sabii si bate. Mi-am luat si lant de aur. Gros,normal! Ca sa pot si eu sa ies in lume...

Pentru ca ai mei nu s-au inteles, eu mi-am dezvoltat un cult al familiei. Am facut deja 2 copii si nu mi-am propus sa ma opresc inca. Inca sunt mici, dar sa vezi ca mandrii vor fi de tatal lor cand or sa creasca. Cine nu si-ar dori un tata smecher? Iar eu o sa am grija sa ii educ de la o varsta frageda. Sa nu se zbata atat de mult ca sa ajunga unde am ajuns eu. Cand ala mic o sa creasca o sa il platesc pe Adrian sa ii dedice un cantec. Cu nevasta-mea ma inteleg bine, atata timp cat nu ma enerveaza. O mai altoiesc din cand in cand, in momentele in care uita ca atributiile unei femei nu trebuie sa depaseasca perimetrul casei. Dar ii cumpar dupa aia o pereche de cercei de aur si ii trece supararea.

Una peste alta am o viata fericita. Sunt respectat si de prieteni si de dusmani. Am bani, am masina de fitze, imi canta la petreceri cei mai tari lautari, etc. Totusi, nu inteleg ca aveti voi cu mine. Voi astia care va ziceti intelectuali doar pentru ca ati facut o facultate. Daca vreau pot sa eu sa fac una. De fapt, cred ca pot si sa imi cumpar una. Pana la urma cred ca va comportati asa din invidie. Va roade faptul ca eu pot sa trec pe rosu la semafor, sa dau spaga 5 milioane si sa scap. Va roade ca eu, fara facultate si cu profesionala neterminata invart banii mai ceva decat invartiti voi cuvintele. Va doare sufletul cand vedeti ca ascult manele la maxim noaptea, iar politia nici nu indrazneste sa imi sune la usa. Dar stiti de ce fac toate astea? Pentru ca pot.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am nimic cu tine sincer dar cred ca esti un cocalar profesionis un jeg de manelis care cica crede ca manelele vorbesc despre viata.Nui asa.Manelene sunt un cacat de stil de muzica pentru retardati.Si daca asculti manele nu esti smecher.Nu stii ce inseamna viata.Ii felicit pe alti care au gasit calea.Eu nu ma consider smecher pentruca ascult hip-hop.Sa stii rar vei gasii coacalari baieti adevarati se stiu.Se ajuta la greu poarta in ei mandria,lupta alaturi de alti soldati ai vieti.Sincer imi pare rau de tn.Si inca ceva ,ma fut in el de adrian copilu puli:))

Mikey_15 Grade spunea...

Anonim, prietene. Tu ai citit cumva tot blogul? Sau numai postarea asta? M-ai facut sa rad cu lacrimi! Chiar nu te-ai prins ca de fapt, pe tot parcursul povestirii, eu joc un rol. Intru in pielea unui anume tip de om, pentru a putea sa inteleg anumite comportamente ale lui si a le explica mai departe celor ca mine, cei care nu inteleg...:) Si doar ca informatie aditionala, sa stii ca nu am vila in cartier, nu imi canta lautarii de sarbatori si nici nu am un BMW ultimul tip. Cat despre lant, mai bine nu mai vorbesc. Ah..si sa nu uit. Stilul muzical pe care il prefer este rock-ul. Asa ca...imi pare rau sa iti spun, dar te-ai inselat.

dreeandreea spunea...

ok, trebuie sa recunosc ca primul comentariul m-a amuzat si pe mine :) got him.
dragut blog. m-a tinut prinsa pentru cateva zeci de minute :)

cautati cu incredere

Custom Search