marți, 6 decembrie 2011

Club Gaia... o experienta ciudata

Am fost la pitzipongeala?!

Dupa cantarea de sambata am plecat cu Amalia, Anca, Theo si Ingrid in... Club Gaia! Invitatia ne fusese facuta de prietenii nostri, Tom si Irina, care se luptau de mama focului cu o sticla de whiskey prea plina ca sa se lase infranta cu usurinta fara nici un ajutor din exterior. Dupa cateva aventuri care tin de firea etern complicata a femeii - tocuri, daca nu tocuri atunci nu merg, alta rochie, alt loc alte obiceiuri vestimentare - am ajuns. Am parcat plini de mandrie nationala Logan-ul lui Theo intre un Range Rover si un Mercedes si am purces catre locul pierzaniei.

Gaia este o "fata" mare, patrata, cu un bar patrat pe mijloc de unde lumea poate sa bea ce vrea. Fatuca are forma de hala, hala are pereti, iar peretii sunt ticsiti cu plasme si picturi rupestro-renascentiste infatisand femei in deplinatatea goliciunii lor - adica in pasarica goala. Preturile sunt acceptabile daca te cheama Poponetz, Natafletz, Bombonel sau Felix Miaunel. Pentru ceilalti sunt doar niste preturi mari justificate de misticismul atmosferei pe care nu o mai intalnesti nicaieri: fete deghizate in barbati, cu mustata vopsita, miscandu-se adormit pe bar, baieti carora le place mai mult spatele decat fata, multe pitzi, multi barbati potenti financiar in cautare de pitzi si un DJ cam ametit care o perioada a ciopartit toate piesele dupa primul refren.

Hai, cititi si dincolo de randuri pentru ca, de fapt, vorbesc de bine locul ala! In afara de baia superjegoasa care mi-a adus aminte ca si cu bani si fara bani, barbatii tot pe colac fac pipi, locul arata bine. Este adevarat ca mai mult decat bine, Club Gaia arata dubios. Pentru cine nu este obisnuit cu asemenea locuri, iti da o senzatie de film hollywoodian unde Wesley Snipes merge sa-i dea o lectie de batuta olteneasca marelui traficant de droguri columbian. Candelabrul imens de deasupra barului impreuna cu felinarele de moda veche fac toti banii cand se aprind in ritmul muzicii. Oamenii danseaza, fiecare dupa puterile lui, DJ-ul baga chiar muzica misto atunci cand nu macelareste melodiile, iar picturile si capetele de cerb de pe pereti te transpun intr-o lume in care multi incep sa vada dragoni si curcubee...

Eu, fara inclinatii prea artistice, m-am multumit cu sticla de whiskey golita pe jumatate de Mr. Tom, cu o companie foarte placuta, cu un "lap-dance" simpatic de amatoricesc oferit de Amalia si cu satisfactia de a ma duce intr-un club de fitze cu bocanci si camasa western :)

Concluzie finala: m-as intoarce in locul ala pentru exotismul pe care astfel de locuri il au pentru gusturile mele prea traditionaliste. Cred ca incep sa ma reinventez: pentru mine primul contact cu Clubul Gaia a fost o experienta ciudata.
Si tocmai asta mi-a placut!

Niciun comentariu:

cautati cu incredere

Custom Search