joi, 17 ianuarie 2013

Like la share!

Am fost iluminat. Precum un bec cu filamentul ars readus la viata printr-o minune si salvat din intunericul abisal al existentei sale terne si inutile, am fost si eu iluminat!! Am aflat ca atunci cand, pe facebook, cineva da share la ceea ce ai postat tu este de un bun simt elementar sa dai like la faptul ca el/ea a dat share. Ma simt mai informat! Ar trebui sa existe chiar si posibilitatea de a da like inapoi la faptul ca eu am dat like ca acel cineva a dat share la ce am postat eu. Mi se pare mai politicos asa.

2 comentarii:

Raiden spunea...

Nu e absolut deloc obligatoriu. Ai omis cazul in care cineva da Share pentru a arata ce proasta e anumita persoana, sau sa demonstreze ceva negativ. Atunci mai dai Like?

Felicia spunea...

:)))))

cautati cu incredere

Custom Search