marți, 26 februarie 2013

Carrefour Unirii. Rusinica!

Acum cativa ani le-am dedicat un articol frumos celor de la clinicile Medlife. A avut un oarecare succes, daca tinem cont ca, la un moment dat, era al treilea link dat de Google cand cautai Medlife. Acum le-a venit randul celor de la Carrefour. Mai exact, Carrefour Unirea.

 Haideti sa va descriu o experienta completa de cumparaturi!

Primul pas: Intrarea in magazin. Primul impact: pute!! De cum treci de usa de la intrare, te loveste un miros puternic de lactate expirate, mucegai si legume stricate. Mai pe scurt, miroase a acru!

Pasul doi: Vrei sa iti iei un cos de cumparaturi. E jegos! Este ud, are insertii negre de murdarie si, daca ai noroc, este si lipicios. Si, cel mai probabil, manerul de care il tragi este uzat. Deci, atentia pe care ar trebui sa o oferi listei de achizitii se va duce in directia manevrarii cosului. Daca ai noroc, s-ar putea sa nu lovesti pe nimeni peste picioare sau sa nu se verse cumparaturile. Evident, ouale vor fi intotdeauna primele care vor cadea, din moment ce vor fi puse la suprafata. De mentionat ca majoritatea cosurilor au cateva bucati de plastic lipsa, asa ca ai putea sa mai scapi pe drumul spre casa cateva produse ceva mai mici.

Pasul trei: Cumperi legume. Sau cel putin vrei sa faci asta. Primul raion care te intampina la intrarea in Carrefour Unirea este standul de legume si de fructe. Cu avant muncitoresc te indrepti catre cosurile pline sa bifezi ce iti trebuie pentru o ciorba sau o salata. Ghinion! Toate produsele sunt lasate atat de mult la vanzare incat ajung sa se strice iremediabil chiar in ochii cumparatorilor. Din trei lazi de ceapa, cu greu vei gasi trei, patru bucati de bagat in punga. Asta este doar un exemplu, dar situatia este valabila pentru majoritatea legumelor si fructelor oferite spre vanzare (ca sa nu zica noii mei prieteni de la Carrefour ca m-am dat cu concurenta, tin sa mentionez ca intalnim aceeasi situatie si la Mega Image, doar ca, acolo, produsele sunt putin mai cosmetizate). Nesimtire, auto-suficienta si goana dupa profit! Carrefour, rusinica! (Hmm... Sa zic? Sa nu zic? Hai ca zic!! Acum doua zile, cu vreo 10 minute inainte ca magazinul sa se inchida, la raionul de fructe, o angajata "culegea" cu deosebita grija etichetele de pe caserolele cu ananas fresh. Nu vreau sa merg mai departe cu rationamentul. Ma gandesc ca a doua zi le punea la loc pe aceleasi pentru ca deja stia pe dinafara gramajele si datele de expirare, nu?)

Pasul 4: Frigiderele de carne. Alea cu auto-servire. Put si ele! Mai putin, intr-adevar. Si gasesti, deseori, produse cu cate 3 etichete lipite una peste cealalta. Probabil ca este din cauza ieftinirii respectivului produs, dar unii ar putea interpreta ca, de fapt, informatia schimbata de pe eticheta este cea a termenului de valabilitate. Si, oricum, chiar daca ar fi vorba de reduceri de pret, cat trebuie sa stea un produs pe raft pentru a intra sub politica reducerilor? (Alta faza pe care mi-am amintit-o: cei care te servesc la raionul de carne iti pun produsul in punga. Faptul ca mai nimeresc si pe langa si ca iti murdaresti restul cumparaturilor cu niste carnita tocata de vita nu mai conteaza. Ideea e ca procedura este executata, intr-o frumoasa mimare a normelor de igiena, cu manusi pe mana. Dar, cel care transeaza carnea si o incarca in caserole, foloseste mainile goale - am vazut eu. Rezultatul este acelasi. Oricum cineva atinge carnea cu propria-i piele data cu crema de galbenele pentru cine stie ce iritatie pe fond nervos. Asa ca, de ce efortul cu manusile?)

Pasul 5: Vrei oua? Ghinion! Sunt sparte. Aproape in fiecare carton exista cate unul sau doua oua cu coaja traumatizata.

Pasul 6: Apa/suc. Cu grija, ca s-ar putea sa te uzi. Sau sa te lipesti de cutia de suc. Deseori mi s-a intamplat sa vad cutiile de suc prafuite. Probabil ca sunt pretentios...

Pasul 7: Angajatii. Se cearta intre ei sau fac glume demne de cel mai necalificat muncitor de pe santier. Daca le ceri ajutorul exista o sansa mare sa nu stie sa iti raspunda, sa faca misto de tine sau sa dispara sub pretextul ca trebuie sa caute pe cineva care stie mai bine. Si sa nu se mai intoarca. Multi dintre lucratori au uniformele murdare. Da' murdare, frate! Pe scurt, zero respect pentru clienti!

Pasul 8: Igiena. Magazinul este murdar. Eu inteleg ca dimensiunile mari fac dificila mentinerea curateniei, dar pentru un loc unde se comercializeaza produse alimentare, este indispensabila!!

Ar mai fi cativa pasi, dar prefer sa ma opresc aici. Cred ca, deja, le-am dat destule teme de gandire celor care au grija de destinul magazinului. Bafta intru rezolvarea lor!

Pe scurt. Nu as fi vrut sa scriu articolul asta. Nu imi sta in fire sa arat cu degetul. Dar, mi-a ajuns.

P.S.: O data la cateva zeci de minute se aude in difuzoarele magazinului o voce suava care spune cat de importanta este parerea clientilor pentru Carrefour. Aceeasi voce ii invita la Relatii Clienti pe toti cei care vor sa isi spuna parerea despre magazin. Acolo se inscriu pentru a fi chemati ulterior la o intalnire unde sa isi livreze feedback-ul. Am incercat sa fac si eu asta. Inainte sa scriu articolul asta. Dar, se pare ca, din nou, lucrurile sunt facute tot de mantuiala. Sau, poate ca motivul pentru care nu m-a contactat nimeni este ca feedback-ul partial pe care a trebuit sa il scriu pe fisa de inscriere nu era tocmai ce asteptau ei. Asa ca am ales sa imi spun pasul aici. Unde nu ma aude doar un angajat platit de Carrefour sa ma minta frumos ca parerea mea chiar conteaza si ca vor lua masurile necesare pentru a indrepta toate minusurile magazinului. Aici ma "aud" cateva zeci de oameni, care se pot transforma in cateva sute, care se pot transforma in cateva mii, etc... Si atunci Carrefour Unirii are o problema... Pe care trebuie sa o rezolve.


14 comentarii:

Felicia spunea...

lol...am avut eu de comentat de Medlife...ai vazut? :P

Mihai spunea...

Am vazut! Pertinent. Dar, cum nu am fost eu ala care sa o pateasca, am lasat la latitudinea "patitei" sa ia atitudine. In fine... S-au schimbat multe lucruri de atunci la Medlife. In bine.

felicia spunea...

eh..nu destule :P parerea mea d angajat :)))

felicia spunea...

imi place cum scrii ;) si apropos..poate reusesti sa mobilizezi destui oameni si sa schimbi ceva, who knows :) mai e unul care a fost si la TV ieri... refuza sa plateasca taxe si impozite pt stat pt k nu sunt folositi banii corect...si va face munca in folosul comunitatii la el in judet; Are o gramada de sustinatori care dupa cate zic vor face la fel- nu mai stiu cum se numeste, dar era si pe facebook...

Mihai spunea...

Mai am eu mult pana sa mobilizez lumea... De altfel, nici nu mi-am propus asta. Lumea e prea adormita

florinos spunea...

Foarte la obiect articolul, oricum zona Unirii - Universitate - Romana este intr-o degradare continua, magazinele sunt putine, dau faliment insa chiriile sunt uriase pentru ca e zona centrala.

Eu am patit-o cu un magazin Carrefour de cartier in Pantelimon, zona Delfinului, am cumparat un pui rotisat iar a doua zi a prins o tenta verde si un miros de putrefactie, probabil a fost rotisat de mai multe ori, le-am facut reclamatie dar nu s-a luat nici o masura.

Anonim spunea...

Cumparati local ! :)

Anonim spunea...

http://lookfor.ro/minciuna-ofertelor-din-carrefour-cititi-bine-etichetele/

Anonim spunea...

http://forum.computergames.ro/131-valea-plingerii/362158-atentie-la-carrefour.html

Anonim spunea...

http://www.urbaniulian.ro/2009/07/06/carrefour-este-cel-mai-nociv-hipermarket-din-romania-pentru-sanatatea-consumatorilor-vanzarea-produselor-expirate-va-fi-considerata-infractiune/

Anonim spunea...

http://vladimartinus.wordpress.com/2009/03/12/carrefour-locul-unde-marketing-ul-este-la-el-acasa/

Anonim spunea...

nu mai mancati pui rotisati. puii care sunt aproape de expirare se rotiseaza si li se baga arome si nu se mai simte ca e expirat..dar e

Nic spunea...

Am citit postul si este foarte bine punctat. Sustin avansarea nemultumirilor si propun ca autorul sa trimita sesizarea la numarul de fax sau e-mailului de mai jos:

Telefoane: 0374/145.800
Fax: 021/315.1669
E-mail: ioana_musat@carrefour.com

Cine stie?!

Anonim spunea...

poate unele nu respecta intocmai situatia reala.de exemplu, partea cu cofrajele de oua, nu cred ca la fiecare e un ou spart.

inca ceva e revoltator: sucurile naturale marca proprie sunt facute din fructe care uneori au si mucegai pe ele. de urmarit!

cautati cu incredere

Custom Search