luni, 2 iunie 2014

Ghertoiul deghizat

Cu doar cateva fire de par in barba - de care ar fi putut sa scape lejer daca se stergea cu un prosop mai aspru - si cu o fata ce aducea mai degraba a olimpic la informatica, ghertoiul din trafic a reusit sa-mi ruineze chi-ul matinal. Dupa ce si-a schimbat culoarea pielii din bronz in mult mai deschis si si-a schimbat si BMW-ul cu o masina mai "vai m**** ei", s-a gandit cum sa ma intercepteze pe mine in intersectie la Sf. Vineri. 



A intalnit un  Mihai fericit, un pic stramtorat de folosirea a doua picioare in loc de unul, linistit si cu mult chef de viata dupa spagile date pe la spital pentru scoaterea gips-ului. Evident, stateam in dreapta intrucat conditia fizica precara dupa o luna de imobilizare nu imi permitea sa fac opturi pe strazile din Bucuresti. La volan, jumatatea mea mai buna

Asa... revenind la desfasurarea actiunii, va spuneam cum bizonul (aveti aici o descriere mai detaliata), deghizat in caprioara, in masina lui "vai m**** ei", se intersecteaza cu masina noastra, este adevarat, pe sensul lui de mers. Context: intersectia era blocata de alte multe masini care trecuseara pe rosu, asa ca singura bresa era sa folosim amandoi aceeasi banda venind din sensuri diferite (cum facusera altii mai destepti si mai calmi inaintea noastra). Cred, insa, ca solutia nu a fost pe placul cocalarului, deghizat in adolescent la pubertate - s-a postat fix in fata noastra si facea semne disperate ca noi suntem pe banda lui de mers. Gesturile largi si vorbele de bine erau intarite cu convingere de accelerarea brusca a masinii pana aproape de masina noastra care incerca sa mearga in spate pentru a-i face loc pitecantropului. Pana la urma, cu niste nervi (recunosc ca mi-am bagat si eu carnea in frigiderul lui s.a.m.d.) traficul s-a decongestionat si el a putut sa isi continue drumul de pisatul boului (e o expresie, nu sariti asa!) dupa cele cateva secunde de intarziere.



Dupa toata faza, stateam si ma gandeam ce l-a facut sa reactioneze atat de... "smardoi", luand in considerare fata si fizicul sau derutant care nu tradau o mare pasiune pentru shaorma si sporturile de contact. M-am uitat, insa, la reprezentanta sexului frumos, dar slab, din stanga mea si la perechea de carje postate la vedere si am gasit raspunsul pentru curajul "circopitecului" (de retinut ca si curajul lui a avut o limita din moment ce nu a dat niciun semn ca ar vrea sa coboare din masina, in ciuda insistentelor mele de om bolnav si la picior, si la cap). 

Desi sunt un personaj pacifist si plin de intelegere, imi place sa cred ca norocul lui a fost ghinionul meu de a ma misca - la fel de incet si de dureros ca enonomia nationala; ca, sincer, cu atat de mult chef m-as fi transformat si eu intr-un bizon si i-as fi dat un cap in gura...    

In rest, numai de bine! In tonul asta optimist relansez blogul si va promit ca o sa fac tot ce imi sta in putinta pentru a posta in fiecare zi cate o aberatie. Abonati-va cu incredere! In curand o sa lansez si pagina de facebook a blogului. 

foto: http://thisisheather.com/
       

http://www.tilica.ro/tipuri-de-taximetristi/

Niciun comentariu:

cautati cu incredere

Custom Search